در راستای کاهش هزینههای ارسال کالا و نیز اجرای استانداردهای مشتریمداری گروه مگاپلاس و فروشگاه اینترنتی مگامارکت طرح "استانداردسازی هزینههای ارسال کالا" را برای اولین بار در کشور بصورت آزمایشی اجرا میکند.
طرح استاندارسازی هزینههای ارسال کالا
هدف از اجرای این طرح کاهش هزینههای ارسال کالا و نیز افزایش تنوع روشهای ارسال کالا برای مشتریان عزیز میباشد. در برخی از روشهای ارسال کالای انتخابی توسط مشتریان، سیستم بصورت اتوماتیک یک مبلغی را بابت هزینه حمل برای مشتری نمایش میدهد. پس از نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه سفارش محصول و کالا وارد پروسه آمادهسازی میشود. پس از آمادهسازی، سفارش از واحد انبار تحویل واحد مرسولات شده و واحد مرسولات پس از بستهبندی محصول یا محصولات خریداری شده آنرا از طریق روش انتخابی شما برایتان ارسال خواهند کرد.
مبلغ نمایش داده شده توسط سیستم شامل هزینه بستهبندی (کارتن، لیبل، چسب کاغذی، چسب پهن نواری، شیرینگ، نایلون حبابدار و ...) + هزینه ارسال کالا میباشد. چنانچه مبلغ دریافتی از مشتری بابت هزینه حملونقل بیشتر از هزینههای فوق شد مابقی پول دریافتی به کیفپول مشتری (در پنل کاربری) عودت داده خواهد شد و مشتری میتواند از آن در سفارشات آتی خود استفاده نماید و یا اینکه چنانچه این مبلغ به بالای 500،000 ریال رسید تقاضای واریز آن را به حساب بانکی خود را نماید. برای ارسال درخواست وجه به حساب بانکی بایستی از پنل کاربری خود، بخش پشتیبانی > درخواست جدید یک تیکت به "امور مالی" ارسال نمائید.
علاوه بر این؛ فروشگاه اینترنتی مگامارکت هر هفته یک روز (4 بار در ماه)، بصورت رندوم ارسال سفارش رایگان خواهد داشت. بدینصورت که کلیه سفارشات نهایی شده در آن روز شامل هزینه حملونقل نخواهد بود و بسته بصورت رایگان برای مشتریان ارسال خواهد شد. به این روزها روز سبز خواهیم گفت...
برای آگاهی از این روزها میتوانید کلمه "سبز" را به سرشماره 90001724 پیامک نمائید یا با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.